Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige. Want zwanger zijn is al spannend genoeg. We streven er naar om jullie en jullie kindje zo goed mogelijk te begeleiden. We vinden het dan ook belangrijk dat het contact met ons deskundig en aangenaam verloopt.
Hebben jullie toch een klacht, opmerkingen, twijfels, ontevredenheid of suggesties over onze manier van werken? Wellicht is het probleem op te lossen door het bespreekbaar te maken met een van ons. Wij staan ervoor open en nemen graag de tijd om rustig met jullie te praten hierover. Alleen dan kunnen we onze zorg aanpassen/verbeteren.
Mochten we er samen niet uitkomen of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Hen zijn onpartijdig, werken onafhankelijk en helpen je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.
Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl.